(ANKARA) –Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce, 2025 yılında uygulanacak asgari ücretin 22 bin 104 TL olarak belirlenmesine “Ekonomistim dedi ekonomiyi batırdı, bütün yükü de çalışanların üzerine bıraktı” diye tepki gösterdi.
Muharrem İnce, sosyal medya hesaplarından 2025 yılında uygulanacak asgari ücretin 22 bin 104 TL olarak belirlenmesiyle ilgili açıklama yaptı. İnce’nin paylaşımı şöyle:
“Ehliyete, pasaporta, MTV’ye yüzde 44 zam, TÜİK enflasyonu yüzde 47, gıda enflasyonu yüzde 70 ama asgari ücrete yüzde 30 zam! Ekonomistim dedi ekonomiyi batırdı, bütün yükü de çalışanların üzerine bıraktı.”
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
9639 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
9627 kez okundu
3
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
8132 kez okundu
4
İsveç ve Avrupa için yeni bir dönemin başlangıcı olacak kararlar.
7649 kez okundu
5
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
6515 kez okundu